Omega Guard Shaklee

Omega Guard Shaklee adalah produk minyak ikan tulen berkualiti tinggi dengan 7 spektrum penuh. Seperti yang kita tau minyak ikan sangat banyak kebaikannya untuk kesihatan. Sebotol Omega Guard ni harganya RM136. Ada 90 biji sebotol. Tahan 1 hingga 3 bulan bergantung kepada pengambilan. Memang ada banyak minyak ikan di pasaran. Tapi kenapa anda perlu pilih Omega Guard Shaklee? 😀

Promosi, Omega Guard Shaklee, FREE MEMBERSHIP, REBATE CASH, Keistimewaan, minyak ikan, penyulingan proprietari 3 molekul, lemak ikan, manfaat, andropos, prostaglandin, prostatomegaly, PMS, kulit licin, strok, thrombosis, tekanan darah tinggi, kepekatan darah, saluran, tekana, sakit kepala, trigliserida, kolestrol LDL, obesiti, arteriosclerosis, myocardial infarction, sakit jantung, otak, memori, Alzheimer, penglihatan, pendengaran, migraine,  imun, alahan, demam hay, bronkitis, lelah, hepatitis, SLE, kanser, payudara, prostat dan kolon, enterogastritis, hati, sendi, arthritis, insomnia, kemurungan, tekanan, kebimbangan, neurasthenia, hyperaktif, autisma, schizophrenia, hamil, wanita, ibu menyusu, kanak-kanak, lelaki, remaja, warga tua, pengedar semenyih, paru-paru, taman pelangi, daftar ahli, systemic lupus, resdung, pankreas, percuma

Keistimewaan Omega Guard Shaklee

Tau tak minyak ikan adalah sumber utama Omega 3. Tapi kebanyakan ikan tercemar dengan pelbagai logam berat. Logam berat ni sangat membahayakn kesihatan kita. Tapi Omega Guard Shaklee dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari 3 molekul yang dah menyingkirkan semua logam berat bahaya tu macam merkuri, PCB, dioxin dan lain-lain.
Selain tu… adakah anda yakin minyak yang anda makan tu betul-betul minyak ikan? Ataupun sebenarnya ‘lemak ikan’? Minyak ikan yang dihasilkan daripada lemak ikan tak sama dengan minyak ikan tulen yang dihasilkan daripada ikan laut dalam perairan sejuk macam Omega Guard Shaklee.
Haa cepat-cepat check minyak ikan kat dapur tu 😀

Kenapa Mesti GRAB Omega Guard Shaklee Berbanding Jenama Lain?

Sebab Omega Guard sangat banyak manfaat. Antaranya:
1. Mengurangkan kesan andropos dengan membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostatomegaly dan masalah membuang air kencing.
2. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.
3. Menentang strok, thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah.
4. Melincirkan saluran darah dan peredaran darah yang lancar untuk mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher dan sakit kepala.
5. Merendahkan kolestrol, menghindarkan pembekuan darah dalam badan
6. Mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL
6. Mengawal masalah obesiti
8. Mencegah arteriosclerosis, myocardial infarction, mengurangkan risiko sakit jantung
9. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
10. Membantu perkembangan memori
11. Mencegah penyakit Alzheimer
12. Memelihara penglihatan dan pendengaran
13. Mencegah migraine
14. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru
15. Memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (systemic lupus erythematosus) dan penyakit buah pinggang
16. Menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon
17. Meningkatkan enterogastritis
18. Merangsang kesihatan hati selepas pembedahan
19. Membantu pankreas pesakit kanser berfungsi efektif
20. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis) dan gout
21. Membantu memperbaiki masalah insomnia, kemurungan, tekanan, kebimbangan, neurasthenia, hyperaktif, autisma dan schizophrenia

Omega Guard Untuk Siapa?

Kalau dilihat senarai manfaat di atas, Omega Guard sesuai untuk semua golongan daripada bayi hinggalah golongan berusia. 
1. Bayi boleh dapatkan manfaat minyak ikan daripada ibu hamil
2. Ibu atau wanita
3. Bapa atau lelaki
4. Golongan kanak-kanak – sangat membantu melegakan kahak, batuk dan selsema
5. Golongan remaja
6. Pesakit kanser
7. Penghidap obesiti
8. Penghidap penyakit kulit, asthma, allergy, jantung dan sebagainya
9. Yang nak kurus
10. Yang nak cantik
11. Golongan berusia
12. Yang sihat dan nak menjamin kesihatan berpanjangan
Hebat kan khasiat Omega Guard ni? 😀 Cuba bandingkan dengan minyak ikan di rumah tu dan pilihlah yang terbaik 🙂



Untuk maklumat lanjut Pengambilan Vitamin Semulajadi dan Pendaftaran Ahli Shaklee:

Hubungi saya sekarang! ^-^
HAZRINA NASIR
Shaklee ID: 951651
Call/ SMS: 0192692301
Email: blossomwidad@yahoo.com
Facebook Page: Blossom Widad

***Rencana ini tidak bertujuan mendiagnosis, merawati, atau mengubati. Anda seharusnya berjumpa dengan pakar perubatan dan kesihatan untuk mendapatkan nasihat perubatan.

Manfaat Minyak Ikan Untuk Kesihatan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge