Saya Yakin Dengan Shaklee!
Saya sekeluarga memang pengguna produk Shaklee. Dah lama lebih kurang 10 tahun juga lah sebelum saya sendiri ambil keputusan nak jadi Pengedar Sah Shaklee pada bulan Oktober 2012 yang lepas. Produk utama yang kami guna ialah vitamin-vitamin Shaklee. Selain tu, ada juga guna produk penjagaan wajah, produk penjagaan kulit dan juga produk pencucian rumah Shaklee. Memang kami puas hati. Tapi, kenapa kami pilih Shaklee?
Kalau diikut-ikutkan memang banyak sangat produk Shaklee yang kami dah cuba. Kalau campur dengan produk setiap ahli keluarga lain guna, boleh kata 80% produk Shaklee kami dah guna hihi 😀 Okay, kenapa kapi pilih Shaklee?

Satu je jawapannya. Sebab kami sangat YAKIN dengan Shaklee. 

Shaklee Dijamin 100% Semulajadi dan Selamat
Saya tak tau orang lain macam mana. Tapi pada fikiran saya, eloklah kita pilih produk yang betul-betul selamat dan berkesan. Kebanyakan produk kita nak guna pada anggota badan dan tambah-tambah lagi kita makan. Tak takut ke nak masukkan produk sebarangan dalam badan? Lagi satu, harga yang anda bayar tu anda yakin ke berbaloi dengan produk yang dibeli? Produk Shaklee harganya mampu milik. Tak murah dan tak mahal. Shaklee bukan produk tepi jalan. Bukan juga produk berjenama yang diiklankan dengan model-model antarabangsa di pusat membeli-belah hebat. Jadi, anda membayar untuk apa? Anda bayar untuk KESELAMATAN dan KEBERKESANAN Shaklee. Bukan ke itu lebih bagus daripada bayar  kos nak tampung iklan produk?
Cuba tepuk dada, dan fikir sejenak 🙂
Kalau anda rasa apa yang saya cakap ada betulnya, teruskan membaca sebab saya akan kongsikan sebab mengapa anda juga harus bertukar kepada produk Shaklee 🙂


SEBAB MENGAPA HARUS BERTUKAR KEPADA SHAKLEE

1. SENTIASA SELAMAT
– Keselamatan adalah amat penting dan standard Shaklee tiada bandingan. Shaklee menjalankan lebih daripada 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk mengelakkan bahan pencemaran berbahaya, dan Shaklee menjalankan lebih daripada 80,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan sebenar dan kebolehan potensi.

2. SENTIASA BERKESAN
– Ia terbukti berkesan daripada pemilihan bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen sehinggakan 90 daripada kertas kerja saintifik diterbitkan dalam jurnal sains. Shaklee membelanjakan lebih 300 juta USD yang dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Kajian pada tahun 2007 menunjukkan mereka yang mengambil supplement Shaklee selama lebih daripada 20 tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil supplement lain ataupun mereka yang tidak mengambil supplement langsung.

3. SENTIASA MESRA ALAM
– Selama lebih 50 tahun Shaklee menjadi peneraju dalam pergerakan alam sekitar, daripada mencipta satu daripada pencuci biorosot pertama dalam tahun 1960 sehinggalah menjadi syarikat pertama didunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral bagi mengimbangi pengeluaran gas rumah hijau. Shaklee bertanggungjawab dalam mencipta produk yang benar-benar selamat untuk individu, rumah dan bumi.

Perlukan lebih banyak maklumat? Boleh klik pada link di bawah ni untuk baca dengan lebih lanjut tentang Shaklee. Ataupun search je di internet, macam2 maklumat anda boleh dapat. Kalau nak tanya saya pun boleh, contact je 😉
Klik sini untuk membaca, Keistimewaan Shaklee
Hubungi saya untuk maklumat lanjut Pengambilan Vitamin Semulajadi dan Pendaftaran Ahli Shaklee:

Hubungi – HAZRINA NASIR

0192692301

heartilyina@gmail.com

http://www.facebook.com/BlossomWidad

*** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
 
Kenapa Saya Yakin Dengan Produk Shaklee?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.