Testimoni Alfalfa Shaklee #1

Hari ni saya nak kongsikan testimonial Alfalfa Complex Shaklee. Saya sendiri memang amalkan Alfalfa ni semenjak dari belum kahwin lagi. Jadi lebih kurang dah 8 tahun saya amalkan alfalfa ni! 😀 Khasiat Alfalfa ni sangat banyak untuk kesihatan sebab Alfalfa tu sendiri ada banyak vitamin dan mineral semulajadi. Jadi, agak lengkap juga zat Alfalfa ni. Alfalfa sangat bagus untuk kesihatan lelaki dan wanita. Kalau untuk orang perempuan tu, boleh diamalkan sebagai ‘jamu’. Walaupun menyusukan anak tapi saya tak risau sebab Alfalfa ni lembut dan Alhamdulillah anak pun okay takde effect apa2. In fact, Alfalfa ni bertindak sebagai milk booster
Alfalfa bagus untuk penjagaan kesihatan dalaman wanita. Kalau ada keputihan, memang elok amalkan Alfalfa. Selain tu, Alfalfa memang bagus sangat untuk detoks dan cuci darah. Kalau siapa yang resdung, ada jerawat, gemuk dan banyak lemak, nak kurus elok amalkan Alfalfa. Orang yang merancang untuk dapatkan anak pun memang bagus sangat amalkan Alfalfa. Senang cakap pelbagai khasiat lah yang boleh dapat kalau amalkan Alfalfa ni hihi 😀 
Okay diri saya sendiri pula, saya amalkan Alfalfa 5-10 biji sehari setiap malam sebelum tidur. Saya amalkan untuk tujuan penjagaan kesihatan wanita, penjagaan kulit, untuk tambah susu badan, untuk kurus dan buang toksin daripada badan. Hasil yang saya dapat, kalau dulu kulit saya teruk sangat banyak jerawat, sekarang dah kurang banyak cuma tinggal parut-parut lama je. Saya tiada masalah keputihan. Setiap hari saya tiada masalah nak buang air besar dan selalu kentut jadi tiada masalah sakit badan sebab angin terkumpul. Berat badan saya pun berkurang dan susu badan saya bertambah
Suami saya pun amalkan Alfalfa ni untuk masalah sembelit, kuruskan badan dan buang toksin. Sebab suami saya selalu kerja di luar. Jadi mestilah terdedah dengan macam2 persekitaran yang kotor. Belum campur lagi amalan makan di luar tu yang entah menyihatkan ke tak. Jadi, dia amalkan Alfalfa untuk cuci dalaman badan. Ahli keluarga saya yang lain pun macam Mak saya sendiri amalkan Alfalfa sebab Alfalfa bagus untuk mengawal hormon dalam badan jadi secara tak langsung membantu mengurangkan simptom menopause. 
Di bawah ni saya kongsikan pula testimonial daripada pengedar dan pengguna Alfalfa yang lain. Terima kasih kepada diorang sebab berkongsi testimonial.
= Alfalfa Buatkan Lebih Mudah Buang Air Besar

= Alfalfa Membantu Kuruskan Badan

= Alfalfa Kurangkan Masalah Hidung Berair Waktu Pagi
ALFALFA COMPLEX SHAKLEE, MUDAH BUANG AIR BESAR, SEMBELIT, MILK BOOSTER, TESTIMONI ALFALFA, TESTIMONIAL ALFALFA, ALFALFA BANTU KURUSKAN BADAN, ALFALFA KURANGKAN MASALAH HIDUNG BERAIR, DETOKSIFIKASI, PELANGSINGAN, JAMU UNTUK WANITA, KURANGKAN MASALAH KEPUTIHAN, KURANGKAN MASALAH KULIT, ALFALFA CUCI DARAH, ALFALFA BUANG TOKSIN, ALFALFA MEMBANTU KESUBURAN, COD SHAKLEE SEMENYIH, DAFTAR MEMBER SHAKLEE SEMENYIH
Ramai orang dah amalkan Alfalfa Complex Shaklee ni. Memang banyak sangat kebaikan kesihatan yang kita boleh dapat. Memang sihat, semulajadi dan selamat pula tu. Siapa belum cuba lagi, boleh cuba Alfalfa Complex sekarang! 😀
Pesakit SLE tidak boleh mengambil Alfalfa dan perlu dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu ye.
Klik sini untuk membaca, Alfalfa Complex Shaklee.
Klik sini tuntuk membaca, peranan Alfalfa dalam Kebaikan Penyusuan Ibu Kepada Ibu Dan Bayi.
Untuk maklumat lanjut Pengambilan Vitamin Semulajadi dan Pendaftaran Ahli Shaklee:
Hubungi – HAZRINA NASIR

0192692301

heartilyina@gmail.com

http://www.facebook.com/BlossomWidad

*** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Leave a Reply

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.