Garlic Complex Shaklee ataupun bawang putih seperti yang kebanyakan kita semua ketahui sangat banyak memberi manfaat dalam kesihatan antaranya membantu mencegah selsema dan kurangkan bengkak seperti yang ingin saya kongsikan dalam testimoni entry ni.

Bawang putih sememangnya sangat banyak khasiat. Salah satu yang saya tak lupa, orang tua-tua kata bawang putih elok untuk anak-anak yang kecacingan. Antara khasiat lain yang paling selalu saya dengar pula ialah sifat bawang putih tu yang terkenal sebagai fungsi antibiotik semulajadi.

Tiap-tiap hari kalau masak, saya mesti kena letak bawang putih dalam masakan saya terutamanya kalau masak sayur. Rasa tak lengkap pula kalau takde bawang putih. Tapi, berapa ramai antara kita yang makan bawang putih fresh? Ada yang memang tak makan sebab tak suka dengan bau dia yang kuat tu. Ada yang kata makan bawang putih banyak2 menyebabkan mulut dan badan berbau.

 

Garlic Complex bantu kuatkan immune dan berfungsi sebagai antibiotik semulajadi.
Garlic Complex Shaklee membantu kuatkan immune dan bertindak sebagai antibiotik semulajadi.

 

Jadi, pengambilan supplement seperti Garlic Complex adalah alternatif terbaik. Hari ni saya nak kongsikan testimoni saya sendiri dan testimoni kawan saya.

 

Testimoni Garlic Complex Shaklee

 

Testimoni 1: Garlic Membantu Menghindarkan Selsema

Saya sesekali mudah kena selsema. Tambah-tambah kalau lepas asyik minum air sejuk ada ais batu, bersejuk, tak cukup tidur and etc mula lah nak bersin dan hidung berhingus. Jadi disebabkan saya dah tau saya mudah kena selsema, sebagai langkah prevention; saya amalkan ambik garlic.

Kesan dia yang saya nampak, saya jarang kena selsema dan kalau kena pun tak lah teruk sangat. Mungkin sebab pengambilan garlic yang konsisten dapat bantu tingkatkan sistem imun badan saya 🙂

 

Testimoni 2: Garlic Bantu Kurangkan Bengkak

Garlic Complex redakan bengkak akibat jangkitan kuman.
Garlic Complex bertindak sebagai antibiotik semulajadi dan melegakan jangkitan kuman.

 

Kredit kepada Ainul Malik SCB

 

Selalunya kalau bengkak-bengkak ni maknanya kuman atau bakteria dah serang bahagian berkenaan. Kadang-kadang boleh menyebabkan nanah. Jadi garlic boleh jadi alternatif yang membantu mengurangkan bengkak sebab garlic dapat bertindak sebagai antibiotik semulajadi.

Garlic lebih mesra dan selamat tambah2 lagi untuk para ibu yang mengandung ataupun menyusukan anak. Yelah risau kan nak makan ubat-ubatan ni walaupun dah dijamin selamat oleh doktor. Tapi, kalau sakit teruk, dapatkan nasihat doktor dan jangan tak makan ubat pula ye! 🙂

 

 

Dapatkan produk berserta diskaun 15-25% yang lebih menjimatkan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang 🙂

Hazrina Nasir

ID 951651

SMS/ Whatsapp 019 269 2301

Testimonial Garlic Shaklee #1
Tagged on:             

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge