Yeay Ihsan Dah Habis Exam!

Keputusan peperiksan awal tahun Ihsan.

Alhamdulillah akhirnya minggu ni dah sampai ke penghujung. Ini bermakna Ihsan dah pun selesai menduduki peperiksaan akhir tahun. Legaaa. Rasanya ramai mak-mak yang kerisauan sepanjang minggu lepas. Yang stress dan yang tak cukup tidur pun ada rasanya sebab sibuk fokus buat ulang-kaji dengan anak-anak. Tapi kitorang relax je ahaha! Langsung takde buat apa-apa revision. Cuma […]

Air Oh Air!

Gunakan air dengan berhemah.

Dah lebih 2 minggu Semenyih dan banyak kawasan di Selangor ni alami gangguan bekalan air. Gara-gara ada satu kilang dekat Sungai Lalang yang buang bahan perindustrian ke Sungai Semenyih. Air jadi tercemar dan busuk. Tak pasal-pasal lebih sejuta penduduk terseksa takde air kat rumah. Sampaikan hari tu ada kematian di kampung. Terpaksa panggil lori Syabas […]