Perlu Ke Ibu Bagi Anak Sihat Makan Vitamin Ataupun Makanan Tambahan?

Adakah perlu bagi anak makan vitamin walaupun anak jarang sakit?

Sebagai seorang ibu pernah ke terfikir macam soalan kat atas perlu ke bagi anak makan vitamin? Yelah kalau anak dah sihat walafiat buat apa lagi nak bagi makanan tambahan kan? Saya tak tau lah para emak lain macam mana. Tapi saya memang ada tertanya-tanya juga persoalan ni. Sebagai Mama prihatin mestilah kita nak memberi yang terbaik […]

Vitamin C Chewable Shaklee Dan Kelebihannya!

Vitamin C Chewable 100mg Untuk Semua Shaklee memberikan 2 pilihan Vitamin C kepada pelanggannya iaitu Sustained Release Vitamin C500mg dan Vitamin C Chewable 100mg. Setiap jenis Vitamin C ini mempunyai cara tindakannya yang tersendiri dan juga keistimewaanya ke atas tubuh badan pemakannya. Selalu orang salah anggap Vitamin C Chewable ini hanya sesuai untuk kanak-kanak. Tanggapan […]